Marcin Mystkowski - Misja Strategia
Subscribe
Sign in
Home
Notes
Archive
About
Latest
Top
Discussions
Ekonomia Uwagi. Jak zostać jedną z 12 reklam dnia?
“Pamiętasz tę reklamę? Nie.” Dokładnie tak kończy większość Twoich komunikatów, a liczby to potwierdzają: tylko 0,2 proc. reklam, które konsument widzi…
Dec 1
•
Marcin Mystkowski
November 2025
Jak zrozumieć młodych? GEN Alfa w erze AI i TikToka + zaproszenie na webinar
To nie będzie kolejny głos w stylu „ach ta dzisiejsza młodzież”. Wręcz przeciwnie. Gen Alfa jest jak lustro - odbija nasze wybory, lęki i ambicje, ale w…
Nov 24
•
Marcin Mystkowski
Jak rodzą się decyzje? Mózg, storytelling i attention span w reklamie | Podcast ruszył!
Szybka i gładko podjęta decyzja konsumencka - to marzenie marketerów. Na szczęście Sz.P. Mózg to spryciarz z talentem do automatyzacji. Jak to…
Nov 17
•
Marcin Mystkowski
1
Jej wysokość NOSTALGIA – dane, case’y, dopamina i Eric Cantona
Zapewniam Was, że nikt nigdy w reklamie nie wynalazł nic lepszego. Nostalgia jest jak piękny, błyszczący i świetnie utrzymany oldtimer – maszyna, która…
Nov 10
•
Marcin Mystkowski
6
Liczba 44, siła małych społeczności i 3 zaproszenia
Dzisiejszy newsletter będzie trochę inny. Nie będzie jednej idei, trendu ani strategicznego wglądu. Tym razem chcę skierować uwagę na Was i na to, co…
Nov 3
•
Marcin Mystkowski
1
October 2025
Co widać z balonu, czyli 7 sposobów na odkrywanie insightów
Każda z tych metod to równocześnie inspirująca historia. Będzie o Lego, kuchennych odkryciach, mokrej szmacie i efekcie potrącania. Włączcie ciekawość i…
Oct 27
•
Marcin Mystkowski
2
1
Pokolenie w trybie planu B. 3 insighty, które mówią prawdę o Millenialsach
Millenialsi wreszcie dorastają - do siebie. Chcą być lepszymi rodzicami, odzyskać sprawczość i spokój. Oto trzy insighty, które pokazują, czego naprawdę…
Oct 20
•
Marcin Mystkowski
2
2
Mądra Babcia i dzika karta - zaproszenie na finał raportu KONSUMER 2025!
Dziś podsumowanie trzech nowych raportów - o bezdzietności, nastolatkach i pokoleniu Alfa - oraz zaproszenie na nasz agencyjny webinar z Beatą Borucką.
Oct 13
•
Marcin Mystkowski
Co ludzie naprawdę myślą o reklamach tworzonych z użyciem AI? (cz.1)
To ciekawy moment. Marki chętnie sięgają po AI, by tworzyć reklamy, ale konsumenci wcale nie są pewni, czy chcą je oglądać. W komentarzach pod…
Oct 6
•
Marcin Mystkowski
2
September 2025
Ci, którzy zrobią to teraz, będą prowadzić w 2026 + checklista
Do końca 2025 r. zostało tylko 13 tygodni. To wystarczająco dużo, by stworzyć strategię Twojej marki. Mam dla Ciebie konkretne wyzwanie. Pytanie – czy…
Sep 29
•
Marcin Mystkowski
Insight - Święty Graal marketingu na 2026
Paradoks naszych czasów? Z jednej strony big data, algorytmy i AI zdają się wiedzieć o nas wszystko. Z drugiej – największą wartość wciąż daje coś, co…
Sep 22
•
Marcin Mystkowski
2
Co Gen Z sądzi o Bogu, TikToku i ekologii? + premier z discorda (prasówka)
O co zawsze chcieliście zapytać przedstawicieli dowolnej generacji, ale nigdy nie mieliście okazji?
Sep 15
•
Marcin Mystkowski
4
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts